21 Mayıs 2012 Pazartesi

hastayim

doktora gelen adam hastayım der,hayattan zevk alamıyorum.
açlar aklıma geliyor, yemek yiyemiyorum. çıplaklar hatırıma geliyor, onlarla birlikte üşüyorum.
her cinayette kendimi suçlu buluyorum. Her katil bıçağının kabzasını sanki benim ellerim tutmuştur. Her atılan kurşun benim kalbime
saplanıyor. bütün bu toplumun suçlari benim omuzlarıma yüklenmiş. artık gülmesini unuttum.

doktor, hastasını omuzundan tutar, pencerenin önüne getirir, perdeyi aralar, parmağıyla karşı duvardaki afişi gösterir. bu afişte, bir sirk
palyaçosunun reklamı vardır. azizim, der, şu palyaçoyu görüyor musun?

tavsiye ederim, her gece bu palyaçonun gösterilerine git. bütün kederini, elemini, derdini unutursun. gülmeyi, kahkahayı oğrenirsin.
hayattan yeni baştan zevk almaya başlarsın.

hasta başını eğer, doktor, der, işte o palyaço benim!

A.N.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder